Tuesday, December 16, 2008

Veel lennupiletite ostmisest

Nüüd kus mu sõit on kindel, avastasin et kõike siinset oli märksa lihtsam taluda. Pori.. märga.. külma kodu... finatskriisi... pingeid tööl ja segadust kodu ümber.
:)
Minu sees tekkis koht, kuhu end oma peas sain peita ja see teadmine, et varsti lähen, saan kogeda uut ja põnevat ja seal on soe (!) andis mulle jõudu ja energiat.

Registreerisin end lõpuks, viimasel hetkel Art Of Livingu kursusele ära (regimise eeltingimus oli piletite olemasolu)!!! 
Küsimärgiks jäi, et kas saan võtta kohe Mumbaist piletid Bangalore`i edasi või mitte??
Piletil oli kirjas Mumbaisse saabumise kellaaeg 4:25 (+ 1 day). Kuna ma olin lugenud, et Finnairi lennukid võivad tõesti 6-12 h hilineda, siis hakkasin muretsema, et kas saan ikka edasisõidu pileti ära osta..
Hihii.. lõpuks aitas üks nutikam tüdruk aru saada, et see tähendab seda, et ma jõuan kohale 4:25 (lendutõusmisest) järgmisel kuupäeval :))


Siselende oli lihtne otsida. Panene siia  trip.ee`st nopitud lingid: 
Erinevaid lennufirmasid oli valikus palju, mina sõidan Air Indiaga.

Ahjaa, üks tähelepanek veel. 
Kui ma hakkasin Bangalore`i pileteid bronnima, siis ehmatasin ära, kui suured hinnavahed on, kui mul õigele lennukile piletit ei õnnestu saada. Lennuhinnad algasid 448 Rs ja järgmised olid juba 1700 Rs. "Üüratu vahe!" mõtlesin ma ahastuses...
Kui hakkasin ruupia kurssi arvutama, sain aru, et vahe on kõigest 300 EEKu :))

Vaatasin igaks juhuks ka kindlustustingimustest järgi, mitu tundi on lennu hilinemise korral omavastutus. See oli 4h. Nii et ostsingi ära Mumbaid-Bangalore`i pileti, tiba üle 4-tunnise vahega. Eks näis, mida seal seni teen... magan joogamatil?!

Olen tänulik neile tegelastele, kes Trip.ee`s on viitsinud kirjutada koguni lennujaama plaanidest ja sellest kuidas pääseb siselendude terminali!

Plaani linki ma ei saanud kahjuks lahti, kuid kahe terminali vahe olema väike ja pealegi pidi käima tasuta buss teise terminali, ei tohi ainult lennujaamast välja minna. Buss sõidab umbes 10 minutit. 
Teise terminali  viivasse bussi pidi pääsema rahvusvahelise terminali sellest osast, kust ettemakstud taksosid saab tellida. Nagu seal soovitati: "Saabudes tule välja ning liigu pikki terminali esist vasakule. Kõige kindlam on seest lennujaama töötajate käest üle küsida. Suvalised kohalikud ei tea või ei taha sulle öelda."
Taksoraha pidi olema täiesti mõttetu maksta, kuigi ma olen aru saanud, et mitte kõigil ei ole õnnestunud bussi üles leida.... Seepärast võib taksoraha osutuda vajalikuks, kui keegi ei tea teise terminali sõitvast bussist midagi. 


Ma olen aru saanud, et rongiga reisimine on Indias igati elamus. 
Sedakorda mina küll seda ei plaani... Kui just tagasitulles nii ei lähe :)



Aga rongiplaane leiab siit:

No comments: