Monday, December 15, 2008

Reisiplaanid Indiasse pühadeajaks... is it possible?!

Esimese hooga tundus suht võimatu leida normaalse hinnaga piletit pühadehooajal Indiasse...Hinnad olid kolossaalsed.. - 21,000 - 48,000 EEK!!!

Kammisin erinevaid lendude otsingumootoreid:Aga kõik oli täitsa valel ajal või hirmkallis... 

Minu kursused kestavad 28.12-11.01.09, nii et väljalend peaks olema hiljemalt 27.12... aga enamik pakkus supersoodsaid pileteid kas detsembri alguses või hoopis jaanuaris.
Avastasin tänu sõbrake Merlele, et Finnairil on sageli päris n.ö. nädalalõpupakkumisi, mil võib saada soodsa hinnaga pileteid. Sel korral paraku mulle mitte sobivaid :P

Tegin erinevaid päringuid sõpradele-tuttavatele, kes reisiäris tegutsevad... Hinges oli soov, kuid võtsin rahulikult. Kui mulle on mõeldud sellele reisile minna, siis ma sinna ka saan. Kui ei ole, siis ei lähe, mõtlesin.

Asjaolud olid kõik soodsad 
- järjestikused pühadepäevad, mis annavad võimaluse vähe puhkusepäevi kasutada :)
- lastel on koolivaheaeg, millest nädalakese on nad nagunii issi juures maal :)
- kes teab, kuhu elu on järgmiseks aastavahetuseks elu viinud. Kui see on meie soovidekohane, siis mul sarnast Indiasse-minekuvõimalust kindlasti pole.. :)

Ja siis õnnestus mul ühel heal päeval saada kohe kaks pakkumist:
Tallinn-Helsingi-Delhi, väljumisega 24.12, tagasi 14.01, hinnaga 8500.-
Tallinn-Helsingi-Mumbai, väljumisega 27.12, tagasi 13.01, hinnaga 9500.-
Mumbai on mõistagi ka minu sihtkohale, Bangalore`ile oluliselt lähemal, kui Delhi. Kuigi... sel ajal, novembri lõpus,  toimusid just Mumbais terrorirünnakud.. Brr!
Sylvia küsis, kui esimest väljalendu lastega arutasin: "Emme, kas need inimesed ei tea, et lapsed tahavad jõulude ajal oma emmega koos olla?"
:)

Nii saigi lukku pandud Tallinn-Helsingi-Mumbai, väljumisega 27.12.08, tagasi 13.01.09!
Jehhuu, India!! Siit ma tulen! :)

Ahjaa, see lennufirma, kust ma siis piletid sain, oli Kaleva Travel. Aitäh, Heili!

2 comments:

Indrek said...

mitte et ma tähte või sõna norida sooviks, aga sinu lauses:

'Ahjaa, see lennufirma, kust ma siis piletid sain, oli Kaleva Travel'

Kaleva Travel on siiski turismifirma kust kaudu sa lennupiletid said ;)

aga igatahes ilusat reisi.

Indrek
kah Indias käinu..

Ingelise Israel said...

jeah muidugi :D
Ehk siis minu õnneks vahendasid nad Finnairi märksa parema hinnaga, kui pidevalt kammides viimaste kodulehelt löögile pääsenuks :P