Monday, December 15, 2008

Namaste! Yes to India!


Kui novembris Art of Livingu kursusel Yes Plus! räägiti jätkukursuse võtmisest Indias, siis see mõte lummas mind täielikult!


Juba paar aastat käidab mind mõte minna Indiasse. 

Mitmed sõbrad on seal käinud ja nende pilte vaadates miski nagu kutsub mind. 



Samas olen valinud reisida koos lastega ja India ei ole just see kohta kuhu nendega tahaksin minna. Osaliselt selle mustuse, ebahügieenilisuse ja kõrge haigusteriski pärast. Veelgi rohkem aga seepärast, et mulle tundus, et India on see  koht, kuhu tahaksin minna iseenda pärast
"Ja kui juba minna, siis ehk õnnestub veeta mingigi aeg ašramis..." mõtlesin ma, olles inspireeritud Elisabeth Gilberti raamatust "Söö, palveta, armasta".  
"Ehk tasub ka ükskord proovida ka üksinda reisile minekut..?", mõtlesin ma vahel arglikult, olles inspireeritud neist, kes seda teevad...

India - Taj Mahal at dawn

Ja nüüd siis ongi just needsamad võimalused mulle ühekorraga avanenud! 

Nagu ütles Marika oma reisiblogis, on reisiettevalmistus ja inspiratsioon, mida see annab, teatud moel samavõrd põnevad, kui reisile minek :)

Mõtlen tänulikkusega kõigile neile, kelle reisiblogisid olen lugenud, kes trip.ee`s
oma kogemusi on jaganud. Ja seepärast otsustasin luua samuti India reisiks eraldi veebilehe, mitte pikkida nõuandeid ja reisimuljeid oma tavapärase veebipäeviku lehekülgedele.

No comments: