Wednesday, January 14, 2009

14.01.2009 Tagasi tööl

Esimene päev tööl...
Kui eemalt tundub "kõik võimalik", siis taas siin sees olles võtab ikka hetkeks põlve nõksatama - kas ja kui kaua mu meelerahu siin ikka vastu peab? Turud on jaanuaris vaikselt taastunud, kuid ega seda suure tõenäosusega kauaks ei jätku. Lisaks hinnati kinnisvaraprojektid alla ja pikendati võlakirju, mis pikendati, kuna ei olda võimelised raha välja maksma. Selle kõige tõttu on raportites taas väga koledad miinused…
Teine päev. Enam ei tunne kergust ega entusiasmi. Tekib järjest asju, millega kokku ma parema meelega ei puutuks. Lisaks kõigele muule lasti meil köögist mikroahi ära viia, kuna liiga palju olevat söögilõhnu. (?!) See tundub inimestest hoolimatu otsus.
Täna tunnen, et pea hakkab juba vaikselt tuikama.
Mida teha?! Ma pean midagi muutma oma elus! See on selgelt liiga stressirohke. Lausa intentsiivselt stressirohke! Kas ma tahan jääda siia ootele, kuni saan kunagi minna lapsepuhkusele, nagu plaaninud oleme? Või loon oma ellu midagi, mis mulle rohkem rõõmu tooks?
Sa võid üle saada kõigest halvast iseeneses,
kui mõistad, et ainus, millega halb Sind seob, on su enese usk ta võitmatusse.
Hetkest, millest see tõdemus jõuab Sinuni, oled Sa vaba
~Eileen Caddy~

Kaido ütles täna hommikul mulle: "Sa oled nii ilus! Ja nii hea.... Küll ma olen ikka õnnelik mees! :) " Mida enamat võiks üks naine soovida?!
Olen õnnelik ja tänulik selle eest, kuidas Kaido mind selles kõiges toetab. Joogas, mediteerimises, mantrate lausumisel :) Olen nii õnnelik temaga! :)

No comments: