Friday, January 2, 2009

02.01.09 Advanced course, viimane päev


Silence please. The process is still going on...
Peale vaikusest tulekut on selgelt seda jutumulinat liiga palju.

Varahommikult tegime pika hommikujooga, HariOm meditatsiooni, Sudarshan Kriyat. HariOm meditatsioonist ka viimases postituses põgusalt mainisin. See oli .. tõesti jumalik kogemus! Võtsin maailma endasse ja mina olingi maailm.. reaalselt – loksus ja mühises vesi ja maa.. ning kõik minu jaoks ühel või teisel viisil olulised inimesed sulandusid minusse.
Muide, “Mitte mina pole maailmas, vaid maailm on minus” on muistsete joogide filosoofia üks aluseid. So, I got that! ;-)

Peale hommikusööki tagasi templisse tulles saime endale kõik bindid otsaette.

IMG_3389

Bindil, kahe silma vahel, kulmude kõrgusel, kolmanda silma kohale asetetavale märgil, vahel ka kriipsul, on kohalike noorte jutu järgi peamiseks eesmärgiks olla bindi_hindu_forehead_adornmentn.ö. dekoratsiooniks ja kaunistada inimest ning panna vestluskaaslasi oma pilku bindile viima.

See omakorda pidi aitama tähelepanu koondada. Nede bindide puhul kasutatakse sageli kivikesi ja muid kaunistusi.

Nii palju kui mina lugenud olen, siis on põhjus ka muus. Kolmanda silma asukohas, mõned cm laubast sügavamal asub käbinääre, mida bindi aktiveerib. Seda aktiveerib nii bindi asetamine kui selle olemasolu, sest kuisa bindit kannad, siis väga sageli jookseb sisemine tähelepanu kulmude vahele. Käbinäärme aktiviseerimine vabastavat aga intuitiivsed võimed ja loovuse, aga ka ülemeelelised võimed.
Näiteks see täpp, mis mulle praegu sellel pildil pannakse, võeti kausikesest, kus oli kreemjas, erinevate maitsetaimede järgi lõhnav tihke mass. Bindi lõhn heljus mitu tundi minu ümber. Nii et on põhjust uskuda, et ka need ained, millest see aine kokku segati, ei olnud samuti juhuslikud, eriti meditatsioonikursusel.

Päeval tegime gruppidega kokkuvõtteid oma kursustepäevadest 29.12.08 –02.01.09.

IMG_3391IMG_3393

IMG_3394

Pidime kirjutama kes me oleme, oma kontaktid ja töökoha, oma tugevused - milles me head oleme, ning milline oli meie kogemus sellelt kursuselt. Üleval on näha minu kokkuvõtet. Hihh.. mulle, kes ma kipun pigem paljusõnaline olema, on vaikuses olemine hästi mõjunud :)

Mõned hüvastijätuks tehtud grupipildid ka siia eilsest ja tänasest päevast. Hüvastijätuks seetõttu, et kohalikest enamik oli tulnud ashramisse vaid sellele kursusele. Meid ootas ees veel 2 kursust ja palju igasuguseid tegemisi.

IMG_3400
IMG_3346IMG_3390

Muide, eile õhtul olime valgenahalistena ülipopulaarsed – paljud kohalikud tahtsid meiega pilti teha :))

IMG_3349 IMG_3366

Kui otsi hakati vaikselt kokku tõmbama ja kursused läbi saama, siis te ei kujuta ette, millise keeristormi ja möllutamise saatel kohalikud seda tähistasid! Enam polnud vaikselt omaette käijatest ja istujatest jälgegi järel:)) Jehhuu!!

IMG_3750

No comments: