Tuesday, January 13, 2009

12- 13.01.2009 Delhi-Helsingi

Istun Delhi lennujaamas. “Most likely our flight will be delayed” mõtlen. Kõik lennud ümberringi on hilinenud... Aga õnneks oli see vaid hirm tuleviku suhtes, mis ei realiseerunud :) Meie lennuk tuli täiesti õigeaegselt.

Jõudsin Delhisse eile öösel, täitsa pimedas. Võtsin Domesticustà terminalist Prepaid Taxi Internationali terminali, hinnaga 160 Rs. Minu juurde sõitis auto, mis nägi välja, nagu laguneks see kohe ära:)) Autost ronisid välja 2 musta noormeest, kes mu pagasi autosse viskasid. Poole tee peal oli tee-maks, mult küsiti 50Rs. Vaidlesin küll vastu, kuid lõin siis käega. Niipalju kui ma läbi akna hinnakirja nägin, siis üks isik oli 11 Rs, aga raha mulle tagasi posid küll ei andnud! Krt! “Grr.. ma ei taha end kuidagi lasta lohku tõmmata!” mõtlesin. Muig, muretsesin selle pärast niivõrd, et üldse ei imestaks, kui see sellepärast see juhtuski :P

Kui välislendude lennujaama jõudsin, hakkasin hotelli otsima. Ashramis teadsid inimesed rääkida, et lennujaamas on ka hotell. Mul oli lennukite vahe ca 12 h!
Lennujaama juures, kus mind ööbimisvõimaluse juurde juhatati, öeldi nn. vastuvõtust, et seal ei olevat küll mingit hotelli. Tjaah… inimesed magasid kõik selle “ööbimiskoha” ees ja tänaval põrandal. Mustad, kohalikud. See “ööbimiskoht” oli nagu rongijaama ootepaviljon, seal magati pinkide peal… Ja seegi oli tasuline. Siis see noormees vastuvõtust sõbralikult lubama, et nad viivad mind hotelli, sõit maksab 100 Rs. Siis võttis küll kõhedaks… et mida siis nüüd teha? Kas usaldada ? Need siin ju ainult raha peal väljas…
Tee peal leppisime kokku, et kui mulle see hotell ei meeldi, siis ta toob mind sama raha eest tagasi. Ja et ma lähen vaatan enne toa üle. Toa hind oli esialgu väidetavalt 3500 Rs (ca 560EEK) Ma ei tea, kas mu autojuht ei teadnud või nöörisid nad mind ikkagi, aga hotelli receptionist ütles hinnaks hoopis 65 eur s.t. ca 1000 eek. Täpselt nii palju, kui mul veel oli...
Muide, kui hotelli lobbysse sisse astusime, siis oli seal 6-7 india noormeest, üks mustanahalisem kui teine. Kõhe hakkas… Aga kuna hotellituba oli kena ja voodi oli äärmiselt kutsuv, otsustasin siiski jääda. Noormees, kes mu siia tõi, ütles, et tuleb hommikul järgi. Enne kui ta ära läks, küsisin ukse peal ta nime. “Dinesh” vastas ta. Ma hakkasin naerma ja ütlesin endamisi “Aitäh, Guruji!”

IMG_3777

Käisin sooja (!) duši all ja siis magama. Natuke hirmus oli, igal pool meeste hääled, meenutas natuke „Viimset reliikviat“ - kuidas Agnes Lonkava konna kõrtsis magas. Olin ilmselt ka liiga närvis, et magama jääda.. tegin jupp aega mudrasid ja hingasin. Need rahustasid. Uni oli rahutu (kartsin, et kas ma ikka tõusen õigel ajal üles), aga kosutav. Mul oli väga hea meel, et ma lennujaama põrandal ei maganud :)

Hommikul ärgates tegin oma padma sadhana koos hollow &empty meditatsiooniga ja tundsin end suurepäraselt.

Helsingi lennujaama jõudes on tunne, nagu oleksin koju jõudud!
Ja mu keha on puhanud ja värske. kas väsimus on tõesti kõige enam work of mind või sain ma kõigi nende padma sadhanate ja meditatsioonidega kõik oma rakud laetud?. 2-3 ikka magasin. Ja mu lennukis möödus väga sisukalt – raamatu „Monk, who sold his ferrari“ seltsis. Kõik see seal on „so true!“
Kõik on suures plaanis sama – LifePlanningus, Art of Livingus, selles raamatus. Jah, Allikas on ju üks :)